Часті запитання та інструкції

Що робити при втраті бонусної картки?

Якщо покупець звернувся до адміністратора торгового закладу з приводу втрати картки необхідно:

1) Видати нову відповідну картку покупцю.

2) Вияснити у покупця номер загубленої картки.

3) Створити заявку на http://support.nashkraj.ua/  із запитом на об’єднання карток, де вказати номер загубленої картки та номер нової картки.

4) У разі якщо номер загубленої картки покупець на пам’ятає, то, для ідентифікації покупця, слід відправити щось з наступної інформації: штрихкод брелока старої картки, номер, сума, дата чеку який пробивався з використанням старої картки, ПІБ особи на яку було зареєстровано картку.

5) Оператор центрального офісу об’єднає картки. Інформація з загубленої картки буде доступна на новій картці після чергової синхронізації.


 Змінено Tue, Aug 19 2014 14:59

Please Wait!

Please wait... it will take a second!